Oczekuje - zamówienie zostało złożone poprawnie i oczekuje na jego realizację lub odnotowanie płatności, jeśli została wybrana opcja: płatność na konto, Transferuj lub PayPal.
Opłacone - zamówienie automatycznie otrzyma ten status, jeśli klient wybrał jedną z form płatności: Transferuj lub PayPal i przez nie dokonał płatności.
Potwierdzone - pracownik sklepu potwierdził zamówienie. Oznacza to, że pracownik sprawdził, czy towar znajduje się w magazynie i przystąpił do jego realizacji.
Wysłane - zamówienie zostało wysłane do klienta.
Zwrot - zamówienie zostało zwrócone. Jeśli zamówienie zostało opłacone z góry, to po jego anulowaniu pieniądze zostaną zwrócone na konto, z którego została dokonana płatność.
Anulowane - zamówienie zostało anulowane. Jeśli zamówienie zostało opłacone z góry, to po jego anulowaniu pieniądze zostaną zwrócone na konto, z którego została dokonana płatność.
Czy ta odpowiedź była pomocna?
Dziękujemy za Twoją opinię